דודי קאליש, אהרלה סמט, מוטי ויזל, מקהלת מלכות. יענקי לנדאו- מחרוזת סליחות | Slichot Medley

Up Next
Shared on September 29, 2024
התעוררו, סליחות! אהרלה סאמט, דודי קאליש, מוטי ויזל, מקהלת מלכות, יענקי לנדאו ורבבות ילדי תשבר במחרוזת סליחות...
בשעה שעם ישראל על עדותיו ושבטיו משכים לאמירת הסליחות, מוגשת בזאת מחרוזת סליחות מרגשת בתיעוד חי אותה מבצעים גדולי הזמר החסידי – אהרלה סאמט, דודי קאליש, מוטי ויזל, מקהלת מלכות בניצוחו של פנחס ביכלר שחרז את המחרוזת ותזמורתו המורחבת של יענקי לנדאו שעיבד ותזמר אותה.
הביצוע מתוך מעמד תורה בטהרתה של ארגון זכרון רבנו חיים שהתקיים בשלהי קיץ תשפד בהיכל מנורה יד אליהו בהשתתפות רבבות ילדי ישראל מכל הארץ שגם משתתפים בשירתם הזכה במחרוזת המופלאה.
במחרוזת שוכנים זה לצד זה מיטב ניגוני הסליחות מכל הזמנים ומאוצרותיהם של גדולי היוצרים. החל מקטעי הנוסח המיתולוגיים של אשרי יושבי ביתך ישראל נושע בהשם דרך לשמוע אל הרינה של בעלזא, הט אוזניך של משולם גרינברגר ועד אזכרה וכרחם אב של דודי קאליש. ממלאכי רחמים של מרדכי בן דוד, ישראל נושע של זאנוויל ויינברגר ועד למענך אלוקינו של איתן כץ, וגם שני להיטי הרחמים החדשים - תפן אלינו ברחמים של זאנוויל בלחנו של פנחס ביכלר והייליגער באשעפער רחמים של יואלי דווידוביץ, מלכות, אהרלה סאמט ומוטי ויזל.
המחרוזת זוכה לחידוש מרענן בשעה שמושמע קול הזמיר של ילד הפלא לשעבר אהרון הלוי, הלא הוא מיודענו מוטי ויזל, כשהוא שר במקור את נעימת הסליחות פנה נא באלבומו של משולם גרינברגר בתפארתו כאן משתלב מוטי בקולו הבוגר בשירת הילד אותה הקליט לפני כשני עשורים...
ניהול והפקת התזמורת ובמה: מוטי פרידמן
מיקס: חיים מוזס
צילום: נתי אלבר
עריכה: הרשי סגל
עיצוב עטיפה: זעירא
לחנים:
אשרי יושבי: נוסח. לשמוע, בעלזא. פנא נא, משולם גרינברגר. מלאכי רחמים, מרדכי בן דוד. אזכרה, אליעזר קאליש. כרחם אב, דודי קאליש. תפן, פנחס ביכלר. השתדלו, חיים בנט. גם היום, מאיר ברמן. הנשמה, איתן כץ. רחמים, ניגון עממי.
ייצוג אמנים יענקי לנדאו: נטע לוין - 054-8454159
Report this video

Latest Videos

Report Video

If you feel this video doesn't meet our quality standards, please report it.

Share Video

Share this video with your family and friends!